Eric de Blok combineert als zoöloog, psycholoog en bedrijfskundige zijn drie passies, te weten de natuur, de mens en organisatiekunde. Door de combinatie van deze passies heeft hij een brede kijk op organisatievraagstukken en een onuitputtelijke inspiratiebron voor mogelijke oplossingsrichtingen.
Het gekozen thema en/ of voorkeuren van de opdrachtgever worden vooraf tijdens een intake besproken zodat, indien gewenst, de lezing/ key-note speech geheel op maat gemaakt kan worden. Waar mogelijk wordt de interactie met het publiek gezocht en een verbinding gemaakt met de belevingswereld van het publiek. Hierbij helpt het enorm dat de meeste mensen een sterke verbondenheid voelen met de natuur. Samen met de prachtige audiovisuele ondersteuning en een flinke dosis humor wordt de lezing een memorable ervaring. De duur van de lezing is geheel op maat te maken.
Kernwoorden zijn: inspiratie, ontspanning/ plezier, aansprekend, “out-of-the-box”, beklijvend en effectief (intentie omzetten in concrete actie). Genoeg ingrediënten voor een spraakmakende, leerzame ervaring.
Voor meer informatie over kunt u contact opnemen met de afdeling Sales & Events.